24 april 2008

Gårdagens match var dålig, väldigt dålig. De första 20 minuterna var lite mer spänning i men sen var allt bara trist. Var somsagt hemma hos Ingmarie, käkade lite frallor och glass - det var mumsigt! Vid 22.30 när det var slut så cyklade vi hem till pappa igen och sen sov jag halvbra, var så sjukt varmt men det fick gå. Gick upp vid 7-tiden och käkade mumsig frukost sen cyklade jag den låååånga vägen till skolan. Urk! Nu ska jag iallafall blä-plugga i två timmar ungefär, orkar jag sedan så ska jag gå och sätta mig på pappas balkong och titta på monsterjam. De har de precis utanför hans hus och han ser bäst av alla, yey! =D (jag hatar folk som aldrig kan fatta skillnaden på ditt och mitt)

senare: Det blev inget monsterjam hemma hos pappa, jag orkade cykla. Eller dit skulle jag säkert klara mig men man ska ju cykla hem med, blä! Är färdig med pluggandet nu iallafall. Både analysen av en dikt och redovisningen om människohandel, det blev superbra så jag får hoppas att det går toppen imorgon! =D , Fick höra lite kommentarer om det skriftliga nationella provet vi hade i engelska förra veckan och mitt såg väldigt, väldigt bra ut och de va nästan 100% säkert på ett MVG så nu är det bara att hålla tummarna. Hade muntligt nationellt prov i engelska idag också, med Sanna men jag jag inte direkt orolig för det heller, allt gick som det skulle ;) , Har precis ätit mat så nu ska jag dra ut och gå en runda, egentligen så orkar jag inte röra mig ur fläcken för jag har redan träningsvärk sen alla andra dagars träning och jag förtjänar faktiskt att bara få ligga i sängen och lyssna på musik, men nej! Här ska det ske förändringar med den här kroppen så nu drar jag. (Hem till Jaime imorgon med några klasskompisar och softa med tacos hela kvällen, naaajs!)

Inga kommentarer: