10 april 2008

Fest kanske är hittad på lördag, blir det inte av så gör det ej så jättemycket för det betyder att jag får se de två senaste avsnitten av Lost mycket snabbare (: , sen är det ju faktiskt fest nästa helg, hemma hos mig ^^ , På fredag ska jag, sofia, pappa och Ingmarie på någon Ted Gärdestad-grej, kan nog bli väldigt mysigt och sen på lördag så är det fullt ös. Yey! =D , nu ska jag plugga lite på mitt sexföredrag. Bye for now!

Caroline har precis gått hem, vi har promenerat vid havet i 1 ½ timme sen drog vi hem hit och käkade lite. Det var najs! Vi låg här och titta på Unga Mödrar på tv och både typ skrek efter bäbisar, vi vill med ha ^^ , sen fick jag mina egna utbrott angående mr X, började nästan gråta ett tag men höll inne det. Har knappt gråtit något sen i fredags. Imorgon kommer jag säkert fälla en tår eller två även om jag inte vill, skulle varit med han i 7 månader då men icke :( faaaaaaaaaaaan!

Inga kommentarer: