11 april 2008

Skum dag i skolan. Jag och Sanna tyckte bestämt att vi redan kunde just det som våran genomgång i matematik handlade om så vi spelade luffarschack istället och då tände Thomas till som fan och kickade ut oss. Efter det satte vi oss i biblioteket och medans Sanna räknade så satt jag och svor som aldrig förr, skrev ner vartenda litet ord och det var inte vackert ska jag tala om för er. Det var nästan så att man vill skicka in det till Svenska Kyrkan och se reaktionen. Orsaken till dessa svordomar är väl detsamma som alltid, mr X. Eller inte just pga han men själva situationen vi har satt oss i. Fan är mitt nya ord, säger fan minst 2 ggr i minuten nu känns det som. Menmen, ska hoppa in i duschen om en stund sedan ska jag möta Sanna, my wife! Drar till Maxi och handlar nödvändig proviant sen drar vi ner till Marias lägenhet och tittar på typ Hairspray och Cloverfield, sen ska vi grilla och sånt med. Fett najs! Ut och gå också, uh vad jobbigt!

Inga kommentarer: