09 april 2008

Dagens fråga på lunarstorm var: "Är du lycklig?" Vafan ska man svara på en sådan fråga. För en vecka sen hade jag lätt svarat "Ja", men hade jag ljugit då? Just nu svarade jag "Vet inte", ett "Nej" hade varit alldeles för nertryckande. Nästan lite som, "är man inte lycklig,varför leva då?" typ så.. Menmen. Nu har jag hittat något att se framemot, mer än dagens fotbollsmatch. På fredag ska jag och Sanna (kanske caroline) bara mysa till det här hemma så mycket som möjligt sen ska Sanna sussa här för att klockan 9 på lördagmorgon ska vi med bussen till Laholm och möta hennes pojkvän för att sedan köra ner till Väla! =D , jag tror att vi kommer vara väldigt trötta på kvällen där, men ska nog försöka hitta någon fest iallafall. Hur fjortis det än låter så vill jag bara supa bort lite bekymmer typ. Höhö! , nej nu ska jag gå och ta en macka för att sedan promenera med Sanna.

Inga kommentarer: