18 januari 2008

19.28
The operation went well! De var tänkt att de skulle ta bort visdomstanden på höger sida, men nej de tog vänster istället så förvånar mig inte om de skickar tillbaka mig för och ta bort en till. Hö! , iallafall. Nu känns allt OK! Blöder ganska kraftigt fortfarande och min kind är liite svullen och börjar få blåmärke över kinden/hakan men de ska tydligen vara ganska normalt. Eftersom jag inte tål vanliga tabletter så fick jag ett recept på några specialare som tydligen ska vara ganska starka, men de va slut på apoteket så fick ta de i brustabletter istället. Redan tagit två men de hjälper lite så.. Nu ska jag försöka få i mig någon sorts mat, typ soppa.. Det är det enda som funkar, iallafall idag.. Storasyster är här med så det blir väl let's dance hela kvällen.. bye suckers! (All I wanted was to have you here by my side)

20.48
Okej, jag ångrar mig. Nu är det inte alls OK! Gör så ont ibland att jag skulle vilja hugga av huvudet, gråter som ett litet barn.. De här jävla brustabletterna funkar inte, jag har tagit 2 st de senaste 5 timmarna och dessa ska vara väldigt mycket starkare jämfört med vanliga men det hjälper inte.. Vill ta en till nu, bara för att men mamma tycker att jag ska vänta till jag lägger mig, man skulle inte ta för många så.. Nä, nu måste jag gråta igen. bye!

Inga kommentarer: