18 januari 2008

I´m awake! Är inte direkt nervös ännu, 6 timmar kvar så varför vara nervös. huh! Ska till skolan snart och ha lite engelska.. Jag tycker egentligen engelska är hur roligt som helst men det finns inget och göra nu för alla andra läser sina böcker och jag är redan färdig. It sucks big time! , lite rolig matte sen som kanske inte är så rolig just idag, det här med volym och allting är inte riktigt min grej, eller så har jag bara svårt och koncentrera mig.. Liite svenska efter det sen bär det av till sjukan, wiiiie! *NOT*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas operationen går bra, du kommer säkert att må bra efteråt med!! :) Vad är det för ngt du ska göra?? Ja detta med distansförhållanden. Det hade jag inte orkat med, sanning där! Men iofs så träffas jag o X inte så ofta ändå, han jobbar dag o jag kväll. Men jag vet iaf att vill jag träffa honom så kan jag göra det när som, även om det kanske bara är en timme per dag..haha! är bara skönt att ha den vetskapen på ngt sätt. Nu ska jag göra revideringar på c-uppsats o sen plugga in om cellen & nervsystemet! Me like! I actually do! :)