17 januari 2008

Hemma från skolan nu. Trodde denna dagen skulle vara grymt seg eftersom den började vid 8 och slutade nu men det har gått skapligt fort faktiskt. Imorgon blir dagen också ganska kort, börjar vid 8 och slutar vid 13, för 13.30 ska jag operera mig =O , Alli hade gjort samma slags operation idag och hon blödde typ ur munnen fortfarande och så hade hon spytt med för att smärtstillandet var så stark. Och jag som kanske inte ens tål deras smärtstillande, illa för min del isåfall! Menmen.. Fått valblanketter till individuella val och sådant idag med. Vet i stortsett vad jag ska välja, måste bara få det till och gå ihop med. Ajja, nu har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Sova en stund kanske eller något, ska ha konsert ikväll. Det blir en kort en men iallafall, ska samlas vid 19.30 så det blir nog bra. hugs&kisses!

Inga kommentarer: