16 januari 2008

Jag är fortfarande väldigt känslig känner jag nu. Ögonen vattnas för minsta lilla sak, blä! Jag borde inte planera så mycket när grejer inte ens är helt färdiga. Det var säkert för att jag, sanna och caroline pratade om det idag som det blev ruinerat.. Menmen, får spara det till nästa gång. Distansförhållanden säger vissa är den bästa sortens förhållande, man får de där intima minuterna i telefon på kvällar och så träffas man på helgen och umgås då dygnet runt. Man lär väl sig sakna varandra på ett annat sätt.. Visst, jag kan hålla med om det men samtidigt är det jobbigt. Vi vill träffas men han jobbar massor och jag känner väl att jag inte kan överge mina vänner och familj här i halmstad, för om de tar slut någongång.. vad har jag kvar då? Inte speciellt mycket kanske... Ska iaf rätta till lite av det nu, ska ut och gå med storasyster, myspys! Helgen ska jag också försöka hinna med lite, blir till och bara vila på fredag efter operationen sen kanske umgås med världens bästa Maja på lördag (:

Inga kommentarer: