19 januari 2008

När jag pratade med världens finaste pojkvän i telefon igår så försvann värken i munnen för ett tag. Tog mina tabletter precis innan jag skulle somna och natten gick bra. Vaknade några ggr nu på morgonen men det var bara för att det var ömt.. Gick upp och tog min tablett igen för att sedan försöka få i mig lite frukost, det gick också förvånansvärt bra - kan dock inte tugga direkt så det får vara skapligt lättsmält mat. Ajja, denna helgen har blivit utsedd till plugghelg. Har bara "läxor/prov" tills i slutet av nästa vecka men är nog bättre och ta itu med det nu. Ska skriva lite repliker till teaterlektionen, och så ska jag öva livsmedelshygien och livsmedelskunskap. Hygien och det tycker jag faktiskt är ganska roligt, teatern med men det är ändå jobbigt och bara skriva... Menmen, ska väl sätta igång så att jag kan ta de lite lugnt ikväll.. Byebye! (:

Inga kommentarer: