06 januari 2008

Jag skriver för att det är fortfarande samma vecka, fortfarande söndag. Varit ute och gått i över 90 min med maria och sofia. Sofia sa väl sammanlagt 15 ord under hela promenaden men förstår att det är svårt och få något sagt när jag och maria pratar som galningar. Hon har sina killproblem och jag har mina... Iallafall, blev över 12000 steg, + min runda imorse med, och jag skulle kunna lite till, men kommer nog sova gott inatt för en gångs skull.. Efter det åt vi iallafall uppiggande fruktsallad och tittade på Miami Ink. Maria kom med förslaget idag att hon och jag skulle göra ungefär likadana tatueringar. Kanske inte på samma ställe men i samma stil iallafall, yeah why not? Får titta på de lite närmre (: , imorgon ska vi iallafall till stan, jag ska klippa mig. Äntligen! På kvällen ska vi på spinning, om jag orkar. Tar väl en promenad med Ninni annars.
Kom och tänka på en sak nu.. eller som jag började känna igår. Enda sen i onsdags så har jag varit ute och gått i över en timme varje dag, jag har ätit skapligt nyttigt enligt mig själv men inte speciellt mycket. En måltid om dagen har varit bra för mig.. Förut kunde jag gå runt och vara hungrig men det har försvunnit helt nu. Och jag blir mätt superfort! Som igår, hade ansträngt mig sjukt mycket på alla olika sätt och när vi skulle äta lax som jag faktiskt tycker är gott så var jag proppmätt efter 1/4. , iallafall de jag har börjat känna av är att det, vad ska man säga.. hugger till i huvudet, isar till en aning. Ibland känns det som att hjärtat gått upp i huvvet på mig och de hoppar upp och ner, upp och ner. Det är ingen härlig känsla.. Får väl börja äta frukost till och börja med, mellanmål med! (: , yey! , läggdags nu - trött!

Inga kommentarer: