06 januari 2008

I made up my mind. Bestämt mig nu.. Varje gång jag sätter mig vid datorn, "undrar om han är inne" - är han inte inne så blir jag deppig, är han inne så blir jag också deppig för man vill inte vara för på ni vet. Jag har sagt att han får höra av sig och så får det bli.. Det får ta den tid de tar, det är de värt. Men tillbaka till de jag bestämt mig för, nästintill datafri vecka. Okej, det är söndag idag så börjar from imorgon. Jag måste komma ifrån det här bloggskrivandet, jag måste sluta "vänta" , eller det är klart att jag väntar men varför vänta lidandes när jag istället kan spendera dagarna med att vara ute och promenera eller vara med syster och vänner. Allt blir nog lättare när skolan börjar på tisdag. Finns en person jag verkligen inte vill träffa men det behöver jag inte heller, visst jag kommer se honom men jag kan väl låtsas att han inte finns där, finns ju så mycket annat underbart folk att hålla sig till. Så hej då för ett tag, kommer tillbaka när jag ordnat upp mitt liv. Finns bättre grejer än data, prova du med!

Inga kommentarer: