07 januari 2008

Datafri vecka? Njae, skulle inte tro de.. Kommer inte fungera iallafall, hittar ju massa nytt och berätta varje dag.. Igårkväll la jag mig vid 23.30 ungefär men somnade inte förens vid 4-tiden, jag kunde verkligen inte somna! Låg och tänkte på både det ena och det andra.. Efter att lyssnar på Curly Sue-Takida på repeat typ 50ggr så somnade jag äntligen, den låten räddade mig! Storasyster ringde mig vid lite innan elva och strax därefter var jag iväg, skulle in till stan och klippa mig. Blev supernöjd! =D , hade möjligtvis velat haft de lite tunnare men wtf. Därefter åt vi på Asian Palace och sedan åkte vi hem till maria och pratade lite sen sov vi och nu är jag hemma. Mamma har typ fått ryggskott så hon ska vara hemma hela veckan, får la försöka ta hand om henne lite.. jag mår inte heller superbra, har den där jävla huvudvärken fortfarande men den förvärrades idag bara pga. av att jag är lite lost. Nu när jag kom hem såg jag något konstigt på skrivbordet, aha en torkad lins! Pillade mig försiktigt i ögat för och känna efter om båda mina var där, ehm nej det var dem inte. (inte konstigt att man får ont i huvudet med bara en lins!!) , och linser är så jävla dyrt med, jag bytte mina linser för någon enstaka dag sen bara. BLÄ! bye suckers!

Inga kommentarer: