09 januari 2008

Hurra, jag har fått sova 6 timmar inatt. Gick o la mig lite innan 22 och somnade 03, därimellan läste jag, skrev dagbok, lyssnade på musik och tittade på film/tv. Usch vad skönt det var och sova, hade säkert kunnat sova lite längre men mormor och Ingemar kom hit och de är inte direkt tysta av sig. + att mina katter är som galningar! Sitter här med lite rufsigt hår men jag orkar inte borsta det, skulle kunna duscha håret men har idrott i eftermiddag så det är bara onödigt. Börjar 11.50 med lite datakunskap, får se hur det går med den här jävla huvudvärken som verkligen tar död på mig snart, lite matte efter det och slutligen idrott. Helt okej ämnen enligt mig, men kanske inte just idag... Slutar 16 nångång och vid 18 ska jag möta Ninni inne på österskans, vi ska ut och gå. Hoppas det inte regnar (: , ajja ska väl klä på mig eller något, idag känner jag för lite unken stil ni vet, träningsbrallor och nån tröja men samtidigt vet jag att om jag har unkna kläder så kommer jag bara känna mig ännu sämre så det går bli något lite najsare. *gud, dagens ilandsproblem* puss&kram!

Inga kommentarer: