09 januari 2008

Hemma från skolan nu, dagen har varit väldigt bra. Började med att jag fick reda på att jag har MVG i datakunskap (hade ig förra gången) , yey! Sen på matten fick vi reda på att vi är lediga HELA dagen imorgon. Fredagen är kort eftersom jag inte har något estetiskt val och måndag är jag också ledig. Usch vad skönt! (: - något som inte är lika skönt är den här huvudvärken som jag klagar över HELA tiden, förlåt! Men det är verkligen hemskt, vill aldrig släppa. "Försök och sova lite, gå ut och gå en runda, drick lite vatten" Men hallå, det är det enda jag gör?! Jag dricker massa vatten, går en timme varje dag sova.. Sova finns inte i mitt liv längre känns det som. Även om jag sitter här och gäspar och ögonlocken känns tunga så kan jag inte somna in. "Du kan inte sova om du hela tiden tänker att du inte kan sova" , nej det kanske är sant. Men jag tänker inte på det när jag ligger i sängen, då tänker jag på massa annat som gör att jag får panik, fanfanfan! - men jag ska glömma det nu, ska äta mat snart sen kommer Caroline hit så ska vi se om vi hittar någon intressant film för att sedan ta oss till maxi och kolla om vi hittar något att smaska på och därefter hem till henne och titta på film =D (Grattis på födelsedagen, johan)

Inga kommentarer: