08 januari 2008

10.00
Nu lider jag av sömnbrist istället. Jag försökte sova redan vid 21-tiden igår för att jag var så nedrans trött.. När tror ni jag somnade då? 8 timmar senare, jag somnade klockan 5! , Fram till dess låg jag och räknade.. 6 timmars sömn kvar, 5, 4.. Sen sov jag. Klockan 8 skulle skolan självklart ringa o berätta att en lektion var inställd och då kunde jag inte sova längre. 3 timmar fick jag sova och inte en minut till... 3 timmar borde jag kanske vara tacksam för egentligen, nu var jag tillräckligt pigg för att börja gråta. Inte bara pga sömnbristen utan även för att min mamma som faktiskt skulle sluta röka, försökte smyga ut igår igen men jag bröt den i tusen delar.. och så saknar jag min pojkvän...

14.50
Nu är jag hemma efter några timmar i köket, det var ganska roligt faktiskt - gick sjukt snabbt. Har dock en förskräcklig huvudvärk som inte vill lossna. Om man ändå skulle kunna knapra panodil, alvedon, ipren och allt vad det heter.. Men icke :( värken i öronen har inte heller släppt ännu, detta är ingen bra start på året. Inte för att jag tror på horoskop speciellt mycket, men läste i ett igår att de första veckorna på 2008 skulle vara i uppförsbacke men att det skulle bli himmelriket sen, ungefär. Så det blir bara till och vänta. Nu ska jag lägga mig i soffan och verkligen försöka sova en stund, senare ikväll ska jag antagligen hem till Caroline och laga mat + snacka en del (: , puss&kram!

(hur länge ska man behöva lida för något som man ångrar så innerligt?)

1 kommentar:

Jossan sa...

Svårt. Lidandet slutar först när man själv insett vad man gjort och kan släppa det. När man sakta bara kan släppa taget, låta det sippra mellan händerna...Då, när man har släppt taget slutar lidandet. För det är då som personen man sårat har kommit till insikt. kanske kan person förlåta, kanske inte. Ibland suger det mesta. Kram sweetie! ja, måste träffa Dig snart. Vr längesen! får köra filmkväll hos Mia! :D