08 januari 2012

Puh, nu har jag packat fem flyttlådor och jag märker ingen skillnad och lär säkerligen inte göra det förrän jag har ett 20-tal färdiga. Det är jobbigt men också skönt att få rensa ut lite, dock omöjligt och veta vad man ska behålla och inte ibland, men men. Det är vad jag och mannen har fixat med idag, även fått sålt våran tv-bänk så ännu en mindre grej och flytta. Innan promenerade vi till city gross, tog faktiskt bara ca. 25 min härifrån och då gick vi ändå relativt långsamt. När vi handlat va ryggsäckarna alldeles för tunga så det fick bli bussen hem, skönt när den stannar precis här utanför. Men jag ska nog bannemej och ta och inhandla en shoppingväska på hjul snart (se bild). De rymmer sjukt mycket och det finns faktiskt en del fina, har sett att TGR har några fina inne i staden och då kostar de inte så mycket heller så det får bli att kolla på en sån efter flytten.
Nu ska jag packa lite till sen blir det till och fixa käk: fläskfilé med ugnsrostade morötter och sallad. MUMS!



1 kommentar:

Maria sis sa...

Bra med promenix till CG! :) Låter som en GOD kvällsmat!!! Puss