06 januari 2012

Oh jag är helt slut än. Imorse var jag och simmade 1000m (40 längder) vilket jag inte har gjort på ett bra tag och som alltid när jag badat i bassäng eller liknande så får jag en otrolig huvudvärk, kring bihålorna främst. Så jag la mig och sov två timmar till nu men det smärtar fortfarande. Så nu sitter jag här bredvid granen som än står kvar med en sovande katt på min ena arm och försöker leta upp nåt smarrigt och ha på den hemmagjorda pizzan, det är vad vi orkar med idag. Blev sjukligt sugen på gurka, morötter och dipp också så kvällen är väl räddad. Slänger nog på den 6:e filmen av Beck, håller på och se alla från 1-25.. Men nr 20 fattas, where is it?! Menmen, är en bit dit. Ha en bra kväll allesammans!

1 kommentar:

Maria sis sa...

Hoppas att din huvudvärk efter simning försvinner så du kan fortsätta med det o självklart må bra efteråt! Bra jobbat idag! 1 km! :) Ha en mysig kväll så ses vi imon hos daddy o IM. Puss