29 december 2011

Nu ska jag dra på mig mitt nya underställ och ge mig ut på promenad och hitta lite grejer till nyårsdukningen! ÅHHH! (:


----------------


Det blev två stycken grenar på min blåsiga och mörka promenad som jag för en stund sen valde att spraya vita, i mitt trapphus..... det är ändå ingen som går där förutom jag, alla tar hissen, haha.. Så nu håller de på och torka. Kommer bli finfint tillsammans med mitt silvriga tema, ni kommer få se bilder efter nyår. Nyss har jag skrivit ut menyn som jag tänkte sätta i en fotoram på bordet, de är på engelska då vi har en väldigt spännande gäst från Nederländerna på besök. Har även gjort en liten överraskning till våra gäster angående bordsplaceringen, nedan ser ni den omgjorda bilden på mig, haha.

Silver, glitter och glamour är såklart temat så jag och Alyssa (tjejen från Holland) ska ha en varsinn ansiktsmask, ungefär som på bilden i svart och silver medan männen ska få en varsinn fluga. Åh vad det här kommer bli bra!



Dessa ska klippas ut och användas som bordplacering, hihi.

Inga kommentarer: