07 oktober 2011

Uppe med tuppen idag. Har suttit och ändrat ytterligare lite inför ett seminarie som vi ska ha vid halv tio idag, kom på så himla bra grejer att säga igår när jag låg i sängen och skulle sova så måste ju såklart inflika dem. Efter seminariet ska jag hem och städa! Kanske tvätta om det finns tid också. Åker ju på läger imorgon över natten, med kören.. Då är det skönt att det är städat när man kommer hem och så slipper jag lägga allt det på Mikael med! Iallafall, läger.. Vi ska till Gullbrannagården strax utanför Halmstad och öva inför våra konserter vi ska ha om ca. 1 ½ månad och så ska vi leka, lära känna varandra och bara ha kul! Storasyster är också med i kören så det blir en kul grej vi gör tillsammans också. Ska bli jätteroligt! 
Nu får jag skynda mig och borsta tänderna, ska möta gruppen på skolan om 20 min och gå igenom allt. Ciao!

Inga kommentarer: