05 oktober 2011

Blir ännu mer irriterad när jag skulle möta min nya grupp för skolan vid stadsbibblan kl 14. Eftersom min mobil blivit stulen så försökte jag maila, skriva på facebook etc för o kolla om de fortfarande va den tiden som gällde men fick inget svar så jag satt vid ingången 13.40-14.30 för och se när de kom men ingen dök upp... så jag gick hem. Nu svarade de dock om att de visst satt på biblioteket och att jag kunde ringt. Ja men hur kan jag ringa utan telefon? Och stadsbiblioteket är rätt stort och vi hade väl ändå sagt vid ingången?!?! Blä! Nu fick jag ett svar till om att vi ses imorgon på "övervåningen, samma ställe". Erm ja, samma ställe som jag inte vet om. Men det blir en heeeeldag med dem imorgon istället, men lusten försvinner ju lixom. Suck :(

1 kommentar:

Rebecca sa...

Fin blogg! :)