21 oktober 2011

Om bara någon minut kommer Pitt/Caroline och hämtar mig (jag vet egentligen inte varför jag skriver med Caroline också, hon är ju pitt lixom!!), vi ska åka till vår andra fina vän Sanna som har blivit sjukskriven den stackaren, hon har så ont i ryggen.. Vet inte så mycket än men tyckte hon behövde piggas upp så jag har köpt 10 st svagt rosa och vita rosor till henne + ett "Krya på dig"-kort. Hoppas hon blir glad! Vi ska bara sitta och snacka skit antar jag, titta på Idol dessutom och bara ta igen vår förlorade tid. Gänget har jobbat/pluggat om varandra så det var väl egentligen lite tur i oturen att Sanna är sjukskriven, nu hinner vi ju ses! :) Nu kommer Pitt, ciao! Kram från Pitten (det är jag) Pitt + Pitten = Caroline + Lovisa.

1 kommentar:

Maria sis sa...

MYCKET trevligt med mer bloggande nu! Like it! KRam o puss sis