21 oktober 2011

Idag blev det till att hoppa upp bokstavligen då min härliga granne inte förstod sig på tvättstugan så jag fick visa henne hur det fungerade, men det gjorde ingenting, nu får jag ju ut ännu mer av dagen. Jobbet hörde av sig precis  och frågade om jag kunde jobba hela veckan istället för bara måndag och tisdag och självklart ville jag det! På måndag ska vi även diskutera om jag vill ha heltid istället för och plugga. Ska ta helgen på mig och fundera över det.. 
Ikväll ska Mikael bowla och äta med sitt gamla jobb och jag skulle egentligen åkt till daddi ikväll troligen men blir nog filmkväll/Idol med Pitt/Caroline istället, mysigt det med! Men påtal om pappsen så är det bara två veckor kvar tills vi, åtta stycken, ska ut och äta för att efteråt gå till Arenan och se QUEEN - the musical http://www.we-are-the-champions.com/ !!! Ska bli så jäkla grymt och jag längtar ihjäl mig. Fick ju en ordentligt försmak för ett år sedan när jag såg We will rock you i London. Awesome!

Inga kommentarer: