05 september 2011

Och nu är det måndag. Helgen har varit underbar och det var så otroligt roligt i lördags med både öppet hus för att fira vår förlovning, vår inflyttning och våra födelsedagar (Mikaels speciellt då han fyllde år just i lördags) och sen kräftskiva på kvällen med bästa tjejerna! Sofia tog en del foton så jag väntar väl mest bara på dem, sen kommer de upp här. Fram till dess har jag inte så mycket och skriva, ska strax till skolan på föreläsning men det är inte ens två timmar så det är hellugnt + att jag älskar och gå i skolan! Längtar redan tills när jag kommer hem, då ska jag fortsätta spana in en ny utbildning som jag väldigt gärna vill gå nu, som en reservplan till polisutbildningen! Nä, nu ska jag skumläsa lite i men tjooocka bok sen ska jag sätta mig i bilen och åka.. Jag tillåter faktiskt mig själv och ta bilen idag, det ösregnar ju ute + att det faktiskt är min födelsedag :)

Inga kommentarer: