08 september 2011

Jag ska vilken minut som helst sätta mig med skolböckerna men först behöver jag hjälp med en sak. Igår var jag och inhandlade två stycken skåp på ikea (bestå) och jag ÄLSKAR dem (de fattas en dörr men fick med en som var i glas eftersom nån idiot lagt den fel, känns tråkigt och åka 16 mil för en dörr). Men iallafall, jag älskar de så mycket att jag funderar på och köpa ytterligare en för och fylla ut väggen lite till. Förvaring är ju alltid bra + att de är lätta och flytta till annat ställe senare om man skulle vilja det. Här får ni se hur det ser ut nu, stökigt jag vet!





Så vad tycker ni?
Behöver hjälp med det och om någon ska åka till Ikea närmsta dagarna så säg till! Vill ha den nya luckan.

1 kommentar:

Maria sis sa...

Tycker det blev toppenbra! Lite dåligt att Hon/han i kassan inte sa till att en del fattades... :( Hoppas du kommer dit snart igen, o det behövs inte ett skåp till, ser bra ut nu. Men blir säkert snyggt med ett till iof, o som du skrev, förvaring e ju bra! puss