25 september 2011

Liseberg var toppen och solen sken på oss en hel del. Atmosfear var dessvärre stängt och höjdskräcken började krångla när vi skulle åka den men vi överlevde (nähä?!) och jag har nog aldrig blivit så blöt som jag blev under Flumeride, men såå kul! Vann även en del för väldigt lite pengar; 2 kg dumle, 600g chips och en påse med bilar, Maria vann också 300g chips. Väljer dock och ge bort nästan allt det är ju att vinna som är det roligaste! 
Idag har jag och mannen bara varit hemma och fixat. Jag har organiserat i förrådet samt tagit itu med min garderob, äntligen! Nu kanske jag hittar lite bättre. Sen har jag fixat för tentaplugget denna veckan. Har valt och planera in det som en vanlig arbetsdag för och kunna koppla av övriga tider så det blir till att äta frukost klockan åtta och sen plugga till klockan 17 med lite korta raster/promenader imellan. De kommer bli bra! Nu ska jag gå och fixa till en varm dryck med vit choklad, kanel, kardemumma och stjärnanis, mums!

Inga kommentarer: