28 september 2011

Har varit produktiv idag. Började morgonen men en timmes promenad på berget, uwh va jobbigt de va.. Märktes att jag varit väääldigt lat ett bra tag. Därefter pluggade jag några timmar och nyligen var jag borta vid högskolan och köpte en bok av tjej där till min nästa delkurs och passade då även på att handla lite så nu är jag i full gång med både kålpudding och purjolökslåda. Mumma! Behövde en paus från pluggandet då jag fått ont i huvudet. Men behöver ändå lite matlådor till mig och mannen då jag igår fick reda på att jag fått jobb, yiheey! Lagerarbete i Falkenberg, skönt med lite extrapengar när man jobbar.. Iallafall, utöver mina planerade tider så kan det hända att dem ringer in mig med kort varsel nångång ibland och då är det perfekt och ha mat färdigt. Nu ringer klockan i köket så dags att sätta in nästa form innan jag återgår till pluggandet.. (blä) Ciao!

1 kommentar:

Josse sa...

Gött med extrajobb! Vilket lager är det på?

Kram jossan