06 augusti 2011

Oh gud vad de va gott med räkor igår! Jag åt mest eftersom karlarna inte hade ätit oskalade förut så de tog ganska mycket längre tid och skala dem för deras del, hihi.. Men jag klagar inte, mer till mig lixom! Efter det var vi nere och gick längs hela festivalen, tittade på fina båtar, tittade på människor, åt churros och bara njöt av att det var fredag. Ikväll ska vi också ner tror jag, det lovar ju sol idag, det är det nu iallafall.. Men innan dess så ska jag på bio med Max om några timmar, får se hur det kommer gå en med en underbar 3-åring som inte varit på bio förut, tror de kommer gå jättebra, vi ska se Bilar 2! Tänkte ta bussen in till stan tillsammans, bara det är ju ett äventyr. Berättar om hur de gick imorgon eller ikväll, nu ska jag ut i solen!


Inga kommentarer: