07 augusti 2011

Biobesöket blev lyckat även om lilleman fick alldeles för mycket spring i benen de sista 20 min, så vi fick gå ut.. Men han satt ändå still väldigt länge så han va duktig! Efter bio så var vi ute och plockade björnbär, de skulle baka muffins under kvällen. Så himla mysigt och va med den ungen, får som tur är träffa han och goa Teodor igen om några timmar hemma hos pappa som fyller hela 55 år imorgon! De blir smörgåstårta och jag börjar bli lite småhungrig så de ska bli väldigt gott! Något annat som var gott va det jag och hjärtat åt igår.. Jag strimlade några lövbiffar och stekte det hastigt tillsammans med färska champinjoner, detta blandade jag sen med färsk pasta och creme fraiche smaksatt med svamp. Och så lite mozzarella över det! Det blev så jäkla gott, till det hade vi ett ost och vitlöksbröd som även det var ljuvligt!

Inga kommentarer: