16 juli 2011

Undra om sjukan tagit knäcken på mig eller om jag bara är en underbart snäll syster (hoppas på de sistnämnda) då jag precis bjöd med lilla Sofia till Bohuslän om en vecka. På ett villkor dock, att hon ska ta med sin systemkamera och när jag än vill att hon ska fota något/någon så ska hon göra det och de gick hon med på. Har alldeles för lite bilder därifrån så det är lika bra och passa på. LÄNGTAR!

Sjukan börjar väl släppa lite smått, febern är iallafall borta och jag dör inte av att promenera men nosen är fortfarande täppt som bara den vilket är superjobbigt då jag blir väldigt torr runt näsan, kan plocka hudflikar nu.. Jag har under de senaste dagarna tagit lite penicillin som jag har haft hemma sen sist jag var rejält sjuk och de verkar ha funkat, öroninflammationen som jag trodde mig ha känns inte alls av på samma sätt så det är jätteskönt. Nej nu ska jag gå och snyta ut min hjärna (om det finns nån kvar) sen ska vi hem till bästaste mammi och äta, hon har bland annat lovat oss det här brödet: http://www.recept.nu/1.321122/ernst_kirchsteiger/matbrod/mjol/brytbrod_med_oliver_ost_och_rosmarin och så ska jag titta lite bland mina barnböcker som står nere i källaren, längtar efter att läsa något sådant. Ha en fantastiskt lördagkväll!


Visst ser det gott ut?!

Inga kommentarer: