18 juli 2011

Suck. Jag är hemma idag med och inte släpper det hur mycket nässpray jag än tar och hur mycket te jag än dricker - sjuuuukt tråkigt! Jag försökte komma ut lite innan, var och handlade men så fort jag satte mig i bilen igen så kom flåsandet igång, min kropp vill inte som jag så nu ligger jag här i sängen, igen.. och tittar på tv samt kollar igenom kurslitteraturen till hösten, jag ska ju börja plugga då. Ska verkligen bli jättekul att komma tillbaka till skolbänken även om detta kommer kosta destomer, förhoppningsvis kommer detta gynna mig när jag ska plugga till polis sen, nu ska jag läsa sociologi på 100% men kommer ändå hinna jobba extra vilket är skönt. Tar bara studielån 15 veckor av 21 nu och hoppas egentligen kunna ta ytterligare lite mindre, men vi får se (: 
Nu ska jag soooooova, man blir trött av att bara ligga ner.

Inga kommentarer: