09 juli 2011

Så var den årliga lördagen här då det är dags för Halmstadtravet, förra året jobbade jag dock men nu är vi på det igen och vädret är U N D E R B A R T ! Jag ska ta hem storkovan har jag tänkt, får göra en lista lite längre ner på vad vad jag skulle göra om jag vann några miljoner, hihi.. När sista loppet är kört så blir det till att cykla hemåt, byta om och sen ta bilen ut till Harplinge där det blir grillning med hela släkten från pappas sida, ska bli väldans trevligt då vi typ aldrig ses, sist var på min student så. Jaja, vi ska snart cykla iväg, ska bara ta ut lite pengar och köpa dricka, lär ju bli rätt svettigt där med ca. 15000 människor runt omkring en, pappa tar med baguetter till oss! Här kommer listan:


Om jag vann några miljoner så skulle jag...
- Bjuda min fina mamma på solsemester i några veckor, bara hon och jag
- Betala av lånet på bilen
- Investera i ett hus
- Ta med systrarna mina på en riktig tjejresa!
- Kanske får bjuda fästmannen min på nåt med, en bil kanske? :P
- Och en resa till Umeå för att därifrån ta mig och bästisen tillbaka till London och gå på alla möjliga musikaler  under en vecka.


.. ja tänk om! (:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den där bilen ser jag fram emot älskling :]

Anonym sa...

Naaaaw! Gullunge!!! Blir nästan lite tårögd ju! Massa kärlek till dig min älskade vän. Pussa!