21 juli 2011

Imorgon gäller det! Åh vad jag längtar tills signalen tjuter ut genom högtalarna när klockan slår fyra och en tre timmars roadtrip med hjärtat börjar. Timmarna innan ser jag väl inte fram emot så värst mycket, i för sig gick dagen rätt fort idag men framåt eftermiddagen fick jag några otroliga skavsår mellan låren, det blir lätt så när man har stela byxor och det är varmt så nu går jag här och haltar fram, är röd som en tomat mellan låren, usch...
Äh, får tänka positivt istället. Jag har precis gjort en blåbärspaj att ha med till mormor och Ingemar imorgon, hoppas den blir god bara, har aldrig gjort just denna innan, och sen råkade jag glömma att förgrädda skalet i fem min innan men tror det ska gå bra ändå, det var inte så tjockt.. Ska strax äta lite mat också innan jag hoppar i badet och skrubbar bort allt smuts samt förintar alla hår på benen - sen är det "Sommar med Ernst" på tv, me love!

1 kommentar:

Maria sis sa...

Låter INTE kul med skavsåren, MEN om några timmar e ni på väg till uuuuunderbaaaaara Hamburgsund! Ha det lovely! Puss