20 juli 2011

Det var faktiskt inte så farligt att komma tillbaka till jobbet, skönt aatt få lite rutin på vardagen igen men nu är det bara två arbetspass till sen är det helg igen och vi ska upp till Bohuslän, hjärtat och jag. Vädret lovar la inte direkt strålande solsken, snarare ösregn men det kan väl va mysigt det också, är ju några dagar kvar med så kan absolut hinna ändra sig. När vi kommer hem därifrån så väntar en vecka med massa packning eftersom flyttlasset går den helgen och sen kommer all tid gå åt till att piffa till det hemma och rätt som det är så är det bara en vecka tills jag slutar jobba, ska bli skönt! Jag försöker tajma in Umeå och fina mina bästis nångång mellan 12-18 augusti eftersom vi drar till Grekland sen men det är bannemej inte lätt alltså.. Tider, transport till rätt flygplats, pengar osv.. Vill ju gärna hinna träffa min vän lite också och eftersom hon jobbar ungefär varannan dag den perioden så måste jag försöka tajma in då med.. I'm trying baby!

Nu ska jag duka lite här, Mikael fixar maten ikväll. Blir potatisgratäng och mozzarellafylld lövbiff. Mums!

Inga kommentarer: