14 maj 2011

Inatt var jag uppe till 3-tiden och efter att ha sett tio timmar Saltkråkan så hade jag en underbar förhoppning om att få sova lite längre idag, till halv 11-11 kanske men nix. Halv tio var ögonen vidöppna och jag började må illa av all min hunger. Nu har den gått över lite men Mikael ska ändå kila iväg och köpa smör + mjölk så att vi kan göra scones här hemma. Mumsigt! Har ju en nattgäst också.

Blir till att titta på mer Astrid Lindgren-filmer fram till 17-tiden då vi ska hem till pappsen och Ingmarie som "firar" att de blivit sambo och ska då bjuda oss på fördrinkar där och sedan middag på Wildwest, ska bli sååå gott och sååå roligt. Vi blir ett härligt gäng: Pappa, Maria, Markus, Sofia, Robin, Mikael och farmor Britta sen blir det då Ingmarie och hennes barn med respektive + barnbarn: Stina, Marcus, Henke, Lisa, Max och Teo. + jag då... Bilder lär det blir! Nu ska jag titta på Saltkråkan igen!

Inga kommentarer: