13 maj 2011

Äntligen går det att blogga! Sajten har legat nere sen imorse.
Jag har precis vaknat efter att ha sovit en timme, satt bara och gäspade och fick ont i huvudet så rullade ner i sovrummet och la mig under täcket och sen väckte Mikael mig för att det inte skulle bli för länge, vill gärna kunna sova inatt med, hehe. Brukar inte bli så trött av att bara va med lillkillen, som jag va idag men fick samtidigt gå upp vid 6-tiden för och hinna skjutsa Mikael till bussen. Men iallafall, väl ute på landet så busade vi en hel del och sen fick jag ett OTROLIGT roligt men samtidigt rätt nervigt telefonsamtal som jag inte tänker yppa mig om nu. OCH så hörde nya jobbet av sig så jag börjar där på onsdag redan, alltså va det nästsista gången jag passade min lilla plutt, tråkigt...

Nu kom Mikael och Robin hem så nu blir det att titta på Talang, orkar inte skriva mer nu.

Inga kommentarer: