06 maj 2011

Godmorgon alla pigga och glada!
Nu är det fredag igen och vädret i helgen ska bli underbart. Imorgon ska vi på 30-årskalas hos Padde, som är Mikaels halvsysters sambo så det ska bli trevligt. På söndag ska Micke jobba några timmar också så inte ens då får jag sova ut.. Blä! Är ju nästintill omöjligt att somna om när han gått upp. Idag gjorde det dock ingenting, jag ska börja jobba vid 9 så. Men hade nog egentligen inte behövt gå upp så tidigt, jag skulle tagit bussen härifrån om 20 min och sen fått gå en evighet då bussarna ej går enda in till där lillkillen bor men fick tag på Ingmarie så tar bussen först om en timme ut till henne och pappas lägenhet så får jag skjuts sista biten. Så nu försöker jag väl mest fördriva en timme och det är inte så enkelt såhär tidigt på morgonen. Menmen, får väl titta på tv4-play eller nåt sånt där. Bye!

Inga kommentarer: