09 maj 2011

Beskedet om det nya jobbet är framskjutet till idag eller imorgon senast så jag håller verkligen tummarna. Jag har egentligen fått det men han visste inte hur många timmar han kunde erbjuda mig, och då han vet att jag redan har ett heltidsjobb juni-augusti så tycker han det känns elakt mot mig om han bara kan erbjuda 20h/veckan i snitt så får se. Dock så skulle ju detta jobbet börja nu direkt och fortsätta in i slutet av september och stor chans till förlängt, samt att detta jobbet ger mycket mer erfarenhet men ibland måste man ju tänka på pengarna med. Menmen, senast imorgon ska jag ju veta och då även ha bestämt mig så då får ni veta här.

Jag ska sitta och invänta att solen intar min balkongen om några minuter så jag kan sitta där ute och läsa lite, är väl inte direkt kallt i skuggan heller men föredrar ändå solen. Who doesn't? Har ingenting planerat idag, mer än att jag ska inåt stan och få påskrivet ett papper, that's it. Ska leta upp min bok nu, ta-ta!

Inga kommentarer: