05 april 2011

Min man är bäst.
Vädret gör mig deppig och jag blir trött efter att ha jobbat 9-16 idag utan och knappt kunna vara ute. Det visste Mikael så han, den finingen hade köpt jättevackra, vita blommor till mig och en vas som han ställt vid min säng. Nu åkte han även iväg och skulle handla, han skulle stå för maten ikväll tydligen. Sådana små spontana saker gör livet underbart!
I helgen ska vi även åka ner till Malmö och bo på finfint hotell, äta gott, shoppa lite och bara ta hand om varandra. Det är kanske inget ställe man tänkt åka på weekend till direkt men det är ändå en underskattad stad (bortsett från skåningarna....) så vi ger det ett försök. Kommer bli helmysigt iallafall, hoppas vårvädret är med oss också!

1 kommentar:

Maria sis sa...

Låter mysigt med Malmö! O vilken karl du har som köper blommor mm!
<3