01 april 2011

Första april är snart slut och jag har inte dragit ett enda skämt. Hade någon lite tanke på att hitta på att jag var gravid eller liknande men pappa hade nog blivit galen så hoppar det, haha. När jag väl blir gravid så kommer jag inte berätta det i bloggen innan familjen fått reda på det iallafall, hihi. Men just nu har jag så mycket barn omkring mig att de ibland känns som mina egna. Speciellt när vi är på öppna förskolan med massa andra föräldrar och barn och JAG är den enda som duger till min lille gulleplutt som jag passar mestadels. Det är en otrolig känsla, att vara så behövd av någon, att det är i mitt knä han vill sitta, att han följer mina steg per millimeter om jag så bara ska gå och snyta mig, att han inte ens vill va i mammas, pappas eller mormors famn utan att sträcka armarna mot mig. Sååååå mysigt! Nästa vecka blir det hela fyra dagar. Nu ska jag bädda ner mig och mina trötta ögon och invänta mitt hjärta som tittar på reprisen av Talang. Imorgon ska vi först på Öppet hus hos Stina som fyller 30 idag och på kvällen drar vi hem till Robin som också fyllt år på trerätters. En lyxlördag helt enkelt!

Inga kommentarer: