19 april 2011

Återigen är solen på besök i den här lilla halvstora staden och jag har varit vaken sen 7... Men när jag väl är uppe så klagar jag inte, enda nackdelen med och vakna så tidigt är väl att man faktiskt måste ta en ordentlig frukost istället för gårdagens rester.. Eller egentligen kan jag göra det med men något hindrar mig så krängde i mig lite avokado-mackor, sååååå mumsigt!

Om någon timme tänkte jag ta min fina, gröna hoj och cykla milen ut till pappas sambo och hjälpa henne flyttstäda sin gamla lägenhet, vara där några timmar, pausa ibland och njuta av solen för att sen cykla milen hem igen. Jag lär få ont i rumpan men jag har gett mig fan på att cykla idag! Jag har ingen lust att gå då jag gjorde det två timmar igår och bussen finns det inte ens en tanke på då jag har blivit för snål för att betala för vuxen, haha. Men jag har en ljudbok i öronen och då går det relativt fort. Ikväll ska jag ge mig på att grilla hemmagjorda hamburgare, hoppas det blir bra. Bye!


ps. om någon vill bjuda/följa med mig på semester inom en snart framtid så är det heeeeeeeeeeeelt OK! 

Side, Turkiet april/maj 2010

Inga kommentarer: