13 december 2010

Lucia

Jag avslutade natten med en härlig film: Bröllopsduellen. Morgonen startade jag också med en feel good-movie utan dess like: The Holiday. Fan vad de är underbara, man ler hela tiden och det pirrar i magen. Men Lucia-dagen blev inte lika rolig när jag var tvungen att betala in en totalt onödig räkning på 2036 kr till försäkringskassan som de i augusti sa att jag skulle få behålla, men nej. Där försvann pengar som jag inte ens har. Sååå, alla som har tänkt och ge mig julklappar iår: Jag vill ha pengar, massor utav pengar!

1 kommentar:

Maria sis sa...

Jobbigt värre med pengarna. Man kan inte lita på försäkringskassan.. Har ju redan fixat din julklappar, MEN kanske kan ordna så det blir nån liten peng o en del av klapparna i inflyttningspresten till er båda! :) Får se!

Va på Gekås innan så fick fixat de sista klapparna! Mattias ska bl.a. få nåt jag med kommer ha nytta av! Hihi!

Låter väldigt mysigt med massa filmer o att du träffat Carro o Mikael! Vi ska strax äta, hamburgare o hemmagjorda pommes. Ses imon efter 16! PUSS!