12 december 2010

Dock vet jag nog orsaken till det - de tar på krafterna att vara utan ett eget hem under femton dagar. Troligen den sista natten som jag sover själv. Imorgon kommer kanske Mikael hit då vi ska lämna bort hans underbara och fina små katter ute i Våxtorp. Känns sorgset, såklart.. jag gillar ju dem. Men de är utekatter och det är inte snällt och ta hit de till tredje våningen, och där området utanför inte är direkt säkert. I Våxtorp får de bo på en gård iallafall så hoppas det ser bra ut imorgon. Iallafall, natten efter det sover Maria hemma igen och på onsdag är jag sambo. Jag längtar såklart massor men man får ändå ta vara på tiden som man är själv nu.. Så jag ska snart lägga mig i sängen, läsa lite och bara ta det lugnt. Får se när jag bloggar igen, tappar suget liksom. Godnatt!

Inga kommentarer: