14 december 2010

Jag är helt slut!
Har nästan tömt min lägenhet idag, är bara de tyngsta lådorna kvar som pappa får ta imorgon.... Mikael hjälpte mig några timmar under förmiddagen och på eftermiddagen kom Åsa. Orkade gå tre rundor mellan lyorna medan jag va helt själv men resten av tiden så försökte jag få undan så många flyttlådor som möjligt och få upp lite belysning så ja, nu har jag fyllt klädkammaren, fixat lite i badrummet, börjat fylla köksskåpen , fått upp julstjärnorna - samt ätit pizza och druckit glögg m. Åsa. Imorgon kommer Mikaels lass, det är inte så mycket grejer men de är stora och tunga sådana - min rygg mår redan dåligt. Sanna avbokade imorgon och Åsa kunde ej heller (därför hon hjälpte till idag, TACK) så imorgon blir det bara jag och Pitt på förmiddagen/lunchen, sen får vi se när Mikael och hans pappa kommer. Efter 15 kommer Sofia och efter 16 kommer pappa, Maria skulle också kommit då men hon kommer lite senare istället då hon tydligen skulle va trött.. som om inte vi andra kommer va de då?.. Jaja, sängen kommer imorgon också, någongång mellan 15-21, den ska hon iallafall hjälpa till och sätta ihop. Nä, nu ska jag borsta gaddarna och krypa till sängs - sista natten som icke-sambo.

Inga kommentarer: