17 december 2010

älskar sambolivet.

Jag klämmer in ett blogginlägg mitt i all flytthysteri. Hade gärna visat lite bilder om jag bara hade hittat min sladd, de får vänta helt enkelt. Jag sitter i vår nya, fina och sköna säng medan M sitter i datorrummet och pysslar. Jag har precis dammsugit och torkat golvet, ja på de ställena som de inte står massa flyttlådor på förstås. Vår soffa skulle kommit i onsdags eller torsdags men butiken som vi köpt det ifrån får inte tag på leverantören och sofforna är en vecka sena till butik. Hoppas verkligen den kommer innan jul, annars hoppas jag på en stor rabatt på soffan samt hemkörning som faktiskt kostade 700 kr. Jaja, det funkar utan soffa med, vi har ju tv i sovrummet också men det är jobbigt att inte har någonstans att sitta ordentligt, vi har ju vårt barbord som vi ska ha i köket men de ska slipas och laseras först, alltså har vi inte ens brytt oss om att ta upp det hit till lägenheten ännu då det är rätt tungt men förhoppningsvis får vi slipmaskinen på söndag och då lär bordet ha torkat på måndag eller tisdag. Tills dess sitter vi skönt på en matta vid vårt nya soffbord. Nä nu ska vi ta och göra lite tacos, sen blir det nog sängläge hela kvällen, beroende på vad tvn har att erbjuda. Ciao!

1 kommentar:

Maria sis sa...

Låter riktigt mysigt o va i flyttagen faktiskt. O gott med tacos!!! Puss