02 december 2010

Allt går så jävla bra nu. Jag har lyckats sälja mitt mobila bredband till tjejen som har flyttat in i min lya, hon ska bara ha det i sex månader dock, men även på det sättet så lyckades jag säga upp abonnemanget utan uppsägningstid, allt jag behövde göra var att säga att jag ville ha en slutfaktura, trodde de innebar att jag skulle betala hela samtidigt men nej, de fixade sig. Andra bra grejer var att jag hittade den perfekta julklänningen häromdagen, Maria har lovat och hjälpa mig att få ihop vår säng den 15:e eftersom Mikael inte är där då, och så tjänar jag pengar utan att egentligen göra något alls. Ja, det var en del av de.. Snart ska jag träffa Josefin, från Ung i fokus, hon bor i samma trapphus som Maria, vi ska göra negerbollar till gruppen imorgon då vi har avslutning. Ikväll är det julbak hos mamma, me like!

Inga kommentarer: