30 november 2010

Jag har varit vaken i 1,5 timme redan, jag är uppe och tvättar. Har det till kl. 11 och trodde inte jag skulle hinna då jag tvättar handdukar, mattor, våra nya påslakan + kläder men ska ner om 20 min ungefär och då ska allting bara torka så det var ju skönt, men hade gärna sovit lite längre istället. Just nu har jag tv:n på i bakgrunden, ska väl få i mig några mackor också innan jag packar ner de sista av mina grejer, flyttar ju ut härifrån imorgon och kommer bo hos storasyster några dagar sen hemma hos Mikael och hjälpa honom packa medan han är på jobbet, han har ju en trea nu så är betydligt mer att få i ordning där. Jag vill flytta in i vår lägenhet NU, eller egentligen vill jag bo där nu, själva flyttandet är ju bara jobbigt, hehe... Men får vänta ytterligare femton dagar på det, hoppas det går fort. Frukost nu!

Inga kommentarer: