17 november 2010

Hoppas inte att jag börjar bli sjuk nu, har ju hållit mig frisk såpass länge nu och vill gärna fortsätta vara det. I morse när jag åkte hem från Mikael så somnade jag nästan direkt på bussen och halvsov i en timme, på mitt möte så kände jag mig bara väldigt seg och när jag väl hade kommit hem, bakat några scones och suttit vid datorn lite så däckade jag även i sängen i 2,5 timme - hade kunnat sova en evighet till kändes det som men trodde att jag skulle få problem med att somna ikväll men nej, jag är så sjukligt trött och seg nu med så gäspar vid var tionde ord här. Försökte pigga upp mig genom att gå ut på en promenad, köpa lite mat men somsagt, nej... Jag ska iallafall se Halv åtta hos mig samt Bonde söker fru men sen blir det bannemig läggdags, tre timmars möte imorgon igen. Godnatt.

Inga kommentarer: