16 november 2010

Det blev ändrade planer igår. Efter mitt möte så satte jag igång och tvättade lite, skönt och bli av med det mitt i allt detta flytt-stök. Strax efter lunch så träffade jag Pitt/Caroline och va med henne några timmar, vi tittade på film och drack julmust vilket alltid är mysigt. Jag åkte hem vid 18-tiden efter att ha mött både Åsa, mamma och Sofia i stan. Drog ut och gick direkt efter att jag kom hem, dock kom jag till en väg som var alldeles för mörk och läskig för min del så sprang i 10 min, konstant.. Jobbigt men skönt efteråt! Väl hemma bänkade jag mig framför tvn fram till midnatt.

Idag tänkte jag ta itu med lite ordentliga saker iallafall. Ska snart klä på mig och dra in till stan för och växla mina pengar sen London, Forex har nämligen haft stängt i en vecka nu. Sen tänkte jag dra inom banken, öppna en ny fond och slutligen gå till försäkringskassan och fixa bostadsbidraget. Därefter har jag möte 13-16 och sen blir det hem till Mikael, vi ska se på film och bara mysa!

1 kommentar:

maria sis sa...

Då missade du mig precis för jag va oxå i staden med mum o Fia. Tog bussen 17.50 hem. :)
Duktigt med promenaden/joggingturen. Vart va du?! Ha det mys ikväll båda två! :) Puss sis