21 oktober 2010

Black Jack.

Sitter här, ensam i min lya och ska strax få i mig lite frukost. Har en liten "pysseldag" idag i väntan på att posten ska komma, är tvungen att lämna in M's anställningsbevis till vår hyresvärd och det skickade han till mig igår så det ska komma fram idag om inget krånglar. Iallafall, måste diska sen tänkte jag fylla en av mina massiva sopsäckar med, rensa undan lite. Var nyss nere i källaren och hämtade en flyttlåda med bara massa skräp, tömde den och slängde en hel del innan jag återigen la i grejer som jag inte vill ha i vår nya lya utan får ligga i källaren ett tag tills jag känner att jag kan använda dem eller vågar slänga de. Efter det bussar jag till Hylte igen, ska kolla upp lite grejer och bara mysa. Men åker hem imorgon igen när M är på jobbet, det är ju BLACK JACK på kvällen. Pappa, Maria, Mattias, Markus, Sofia, Sandra och jag - det kommer bli jäkligt skoj tror jag. Börjar med några fördrinkar hos DC innan vi bussar in och äter buffé för att sen hoppa framme vid scenen, haha. Sandra kommer hit innan och fixar sig, skoj! Nu hungrar jag ihjäl. Ciao!

Inga kommentarer: