23 oktober 2010

Lyckad kväll.

Kvällen igår var lyckad även om vi fick springa i ösregnet till bussen de sista hundra meterna, glad att mina klackar inte var så höga. Fick några fina foton tagna som kommer upp här om nån dag, när Sofia skickat över dem till mig. Fick även Tony, sångarens autograf både på armen och på papper med fina kärlekshälsningar, tihi. Han är såå snygg, dock lite gammal men han har ju varit med i filmen så de är coolt! Maten var också väldigt god så ja, en lyckad kväll helt enkelt med några danser.
Ingen aning om varför jag vaknar såpass tidigt idag, det gör inte mig nåt visserligen, lyssnar på julmusik nu igen.... Om två timmar ungefär så ska jag köra hem till mammi och Sofia, förhoppningsvis äta lite innan jag och Sofia åker till Hylte ihop, hon ska få se hur M har det + att vi ska se på film i hans biorum, lillasyster får bestämma vilken. Det ösregnar ute alltså lär vi stanna hela dagen, tycker jag är rätt skönt för nyser som bara den.. Frågan då är om jag kan se risig ut i håret. Igår lockade jag det och hade i massa hårspray innan de avslutades med en stor dos regn på.. om jag sätter upp det då, måste jag duscha då?! Inte sugen på det idag, imorgon kanske... Jag menar, vi blir ändå sambo's om tre otroligt långa månader och då lär han väl se mig risig också, lika bra och förbereda han eller?

1 kommentar:

maria sis sa...

Jaaa duscha inte! :) Hoppas du o Fia har det mys idag! Puss